6 Ocak 2012 Cuma

umutsuz türk kadını forumları

Bazı kadın forumlarına cidden hasta ruhlu akraba evliliği kişilerin özellikle üye olduğunu düşünüyorum.Gebelikte oje kullanımını araştırırken girmez olaydım dediğim bi foruma girdim ve okuyunca kendimi kaybettim.Tansiyonum düştü o derece kaybettim.Aşağıda okuyacağınız cümleler birebir siteden alınmıştır.İyi eğlenceler :)

"-6 aylık hamişim doktor yanında çalışan bir ablam oje konusunda beni uyardı.Bebek oksijeni annenin tırnak diplerinden aldığı için oje sürmek kesinlikle yasakmış hamileyken.Bebek oksijensiz kalırmış."
Müsadenizle evvela hamişin ne olduğunu sormak istiyorum.Şirinlik belirten hamileyim kelimesi midir? Veyahut panpiş gibi bi kelimecik midir? Tırnak diplerinden oksijen alınıyorsa bu arkadaşa anneciği hamileyken ellerini havasız bırakmış zira beyinde yeterli oksijen olmadığı için şuursuzca saçmalamış.Kendisinin kişisel bilgilerinde eğitim seviyesi üniversite yazıyor bu arada.

"2,5 aylık hamileyim.Hamileyken ilişkiye girilirse penis bebeğin kulağına gelirse sağır,gözüne gelirse kör olurmuş kızlar.Ne yapacağımı şaşırdım.Kocamı kaybetmek istemiyorum.Bebişime bişey olur diye de çok korkuyorum"
Oha vallahi oha.Yukarıdaki cümleyi yazan arkadaşın da aklı bambaşka yerlerde olduğu için beynine kan gitmeyip iyice zıvanadan çıkmış.Bu model ve serisi çok acaip.bişey diyemiyorum.İki sevişse nasıl kendine gelecek haberi yok.

"Doktorum herhangi bir sorun yok normal doğum yapabilirsin dedi ama ben sezaryen
olacağım.Çekemem o kadar ağrıyı kaç gün çekeceğim belli değil.Ağda mı nasıl ayarlayacağım bir de.Kıllı kıllı mı görsünler beni.Iykk."
Ablayı dövmek için isimleri almaya başlayabilirim.Kendisi muhtemelen doğurmuştur iki beynini akıtıp gelelim.Kimse kusura bakmasın ama benden şu görüşe saygı duymam beklenmesin.Doğadaki tüm memeliler extreme bir durum olmadan kendiliğinden pırtlatıyorlar çocuğu.Sezaryen anca çok acil bi durumda kabulümdür.Ki o da genelde doktor korkutması oluyor duyumlarıma göre.Bunun için siz siz olun doktorun oyununa gelmeyeceğinizden emin olun.Baktınız içinize sinmedi doktor değiştirebilme özgürlüğünüz elinizin altında internet ve araştırma şansınız var

Ojeyi de arada sırada sürmeye karar verdim.Çok sağlıklı bilgiler bulamadım.İçgüdüsel hareket edip tırnakları özgür bırakmak istedim :) 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bunlarin gercek olduguna inanirim. tampon nedir bilmeyen (kadin) hemsire vardi yattigim hastanede:( en kotusu, yeni nesil iste bu annelerin cocuklarini da kapsiyor. cocuklarimiz bu annelerin cocuklariyla da okuyacaklar, arkadaslik edecekler.

konuyla ilgili en etkili tavsiyem: okuma bu siteleri, uzak tut kendini annesi hamileyken sevisip babasinin penisi bingildagini delip beynini durten bu insanlarin yorumlarindan.

bitch on the broom

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

doktor yanında çalışan kadın :))) oje uzmanıymış meğersem