12 Aralık 2011 Pazartesi

bana bi haller oluyo

Bazı şanslı düdük anne adaylarında fiziksel değişim olmuyormuş.Kıskançlığımdan patlayabilirim onun için.Maalesef bende günbegün fiziksel değişim koştur koştur devam ediyor.Sanırsın 9 ay değil gebelik süresi 2 ay falan.Bu ne acele diyesim var.
En çirkininden bahsetmek istiyorum.İlk başta "hohahiho nebçim gebeyim ben ne baş dönmesi,ne bir mide bulanması yaşasın yuppiriii"derken anamın düdüğünü gördüm.Sabahları yaşasam psikolojik deyip muhteşem mantığımla yenerim.İki dakikada geçiririm o mide bulantısını.Kusmaların hepsi gece uykudan fırlatan cinsten.2-3 kere gündüz kuşağında bulantım olmuştur onlar dışında hep gece,hep uyurken.Bu ara durdu gibi ama hortlamasından ölesiye korkmaktayım.Kontrole gittiğimde doktorcuğum zencefil rendele yemeklerin içine,yoğurtla zencefil ye zamanla geçer dedi.Zencefilden nefret ederim ben.Teyzem bunun yerine nane limon  tavsiye etti.Kaynamış nane limon değil ama lütfen.Demleme nane limon.Kaynamış nane limonu biscolata adamı getirse içmem.Demliyorum misler gibi,koyuyorum içine azcık balımı mis bebeğim miiis.Şiddetle tavsiye ederim gebelik dışı zamanımda da içerim artık bunu.
Normalde bile standart üstü olan memelerim iyice zıvanadan çıktılar.Kendileri apayrı birer birey olup yakında dile gelebilirler.Hiç şaşmam.Yatarken bu kadar ıstırap verici iki cismi yıllardır bu bünyede tuttuğuma inanamıyorum.Hormon patlaması adeta.Hormonlar demişken kaş,bıyık kıllanma mevzusuna girmeden geçemicem. İki günde kaşlarım göz kapaklarıma inip,bıyıklarım "selamınaleyküm hacım" selamı çakıyor.Bir elimde ayna bir elimde cımbız ve sir ağda sürekli yolunmaktayım.Sinir bi durum.Mahmut abi miyim kadın mıyım şaşırıyorum bazen.
Ve son olarak danalar gibi uyuma ve kronik yorgunluk.Buralar eskiden hep dutluktu yeğenim der gibi ben eskiden korkunç hareketli ve neredeyse hiç uyumayan bir insan idim.Ühü.Şimdi nerede kafamı koyabileceğim yer görsem tek gözüm kafamı indirmeden kapanıyor.Evden çalıştığım için misler gibi bi durum gibi gözükse de hep uyku,şiş gözler,salyalı ağız fenalıklar bastırıyor.İnsan net 18 saat uyur mu be arkadaş?! Kediler bi yerde ben apayrı yerde ayılıp bayılıp yatıyoruz sürekli.Bide vicdan azabı duyuyorum sevgilim 7de kalkıp işe gidiyor bütün gün helak oluyor yazık falan diyorum.Sonra uyuyup uyanıyorum geçiyo.

Hiç yorum yok: