12 Aralık 2011 Pazartesi

yiyorum o halde varım.

Yemek yemeyi seviyorum.E haliyle bu dönemde de iştah artışım tavan yapmış durumda hamini gırtlak yiyorum.Sigara yok,kahve anca bi fincan o da az kahve full süt.Eee?!güzel olan her şey yasakken yemek benim tek tesellim oldu.Sabah kahvaltısı,kahvaltıdan 2-3 saat sonra meyve/sebze ,öğle yemeği,uyuyorum yemekten sonra kalkınca yoğurt ya da tatlı bişeyler yiyorum bazen dayanamayıp ikisini de yiyorum hoho.Akşam üzeri tekrar bi meyve/sebze faslım var.Sonrasında da zaten sevdiceğim geliyo beraberce akşam yemeği yiyoruz.Yemekten sonra bişey yememeye özen göstersem de çok büyük yalancı olurum yiyorum valla.Gece yatarken de bi koccamaaan bardak ballı süt içiyorum yarasın tosunuma maşallah şeklinde yatıyorum.Günde de 10-12 büyük boy bardak su içiyorum.Yaşayınca anlamıyo insan da şimdi okuyunca anladım ki benim hayatım bildiğin yemek olmuş.Prensesler gibi yiyorum içiyorum devirip götü yatıyorum sanma sakın lütfen.Evin işi oluyo haliyle sonracıııma çizim yapıyorum e dışarıya çıkıp sosyalleşmeye çalışıyorum.Gebe kalmadan önce çoğunlukla rejimde olduğum için günü kahve ile geçirip gram bişey yemiyodum.
Sevgilim normalde on kaplan yiyebilecek güçte iştahlı adamın teki.Nasıl bi iştah-metabolizma ikilisi varsa yer yer kilo almaz beni çılgına çevirirdi.Taaa ki bugünlere kadar.nihoho!Yaşasın kötülük.Adam neredeyse benim 3 katım yemeye ve doğru orantıda kilo almaya başladı.Kilo dediysem pattiz surat,leblebi yutmuş solucan göbek.Benim göt ve göbekle yarışacak yakında çok mutluyum :)

1 yorum:

Bora Turan dedi ki...

Her ne yerse yesin leblebi göbek olur onda. Benimde sinir olduğum vücut tipinde kendileri. Biz su içsek yararsa, o galonla içse bir tükürükte atar gider. =) Yemeye devam. Yemek insana mutluluk verir, enerji verir ve kilo verir. Önemli olan bu kiloları alehine kullanman. Yarasın tosunuma mantığı. Obez abinden selamlar olsun. :)