11 Aralık 2011 Pazar

bebe ve evdeki pisiler

Doğdukları gün mahallenin yüzsüz çocuklarının elinden kurtardığımız ,gözlerini elimizde açıp beni anneleri bellemiş iki düdük kediciğimiz var. 3,5 aylıklar şuan.Ufaklığı öğrenir öğrenmez ailemizin veterineri/ablası Özlem'i aradım.Hem o yeni de doğum yapmıştı."Kızım bizim evde 3 kedi,1 köpek,bir adet bebe var.Ayrıca ben 7. aya kadar sokak kedileriyle haşır neşir oldum.Bana bişey olmadıysa sana hiç bişey olmaz rahat ol"dedi.Doktorcuğum da aynı şekilde konuşup testimde (toxoplasma) temiz çıkınca havalardan hava beğenip uça uça bi hal oldum.
Okumayan,araştırmayan ve sabit fikirli insanlar "a-boooow evde kedi mi olur o kedileri at hemen at at at" dediler,diyorlar ve eminim ki demeye devam edecekler.Çok da fifito. Bu evde ben,sevgilim,kuşlarım,güvercinlerim,kedilerim yaşıyo sana noluyo düdük demek istiyorum.Bebek doğunca da "alın bakalım pisiler bu günkü oyuncağınız bu arkadaş öldürmeden oynayın" deyip yavruyu kedilerin önüne atacak halimiz yok heralde. Eğer benim gibi kedi,kuş,güvercinle yaşayan gebe isen ya da en azından biri ile yaşıyosan bırak boku püsürü ile evinin direği ilgilensin.Toxoplasma bulaşma riski en aza düşüyo. Yaşasın dokuz ay+emzirme süresince bok temizlememek.hihohiho :))

Hiç yorum yok: