9 Mayıs 2012 Çarşamba

rüyalar alemine akarım hepinize kafa göz dalarım!

Saat 22 gibi sütümü içip göbeğimi kaşıya kaşıya, yatağın hepsini kaplayarak uyudum. Yalnızca 25 dakika sonra "sensin tombiş" diye bağırarak geri kalktım. Gün içinde kapıcıdan tut, samimi olmadığım bütün insanlardan dahi hemen hemen duyduğum bir sevgi(!) kelimesi bu. Tombiş! En son geçen gün kapıcıyı bozmakla hiç olmazsa bi baş eksilttim bu kelimeyi kullananlardan. Gerisi diğerlerinin başına. Diğerlerine de müsaadeniz ile buradan haykırmak,çemkirmek ve bilimum küfürleri etmek istiyorum (Üzerine alınan da alınsın çok fifi!) ;

 "Ulen Allah'ın salağı!  Ben gebelikten önce Adriana Lima idim de şimdi Yunan sınır dubası mı oldum? Zaten kilolu idim. Evet kilo aldım lakin bu normal bişey değil mi? Herkesi Ebru Şallı mı belledin sen arkadaşım! Gebe kadınla konuşurken azcık dikkat etsen çükün mü düşer veyahut memen mi söner? Günün birinde sen/karın hamile kalır da inşallah Türkiye'nin her yerinden görünecek kıvamda olursun inşallaaaaaaaaaah ben seninle o zaman hesaplaşırım. Tombiş dedin egonu tatmin ettin.Mutlu oldun.Aç bakayım avucunu eline bişey geçti mi ? Senin bi sıkımlık kelimen yüzünden benim sevdiceğim bütün gün beni eski neşeme geri getirebilmek için büyük efor sarfediyo. Haberin var mı? Haberin olmasın aman keyfimi kaçırmak için yeni bi ego tatmin kelimesi geliştirirsin Allah muhafaza sonrası elimden kimse alamaz seni! Şimdi gönül rahatlığı ile siktirip gidebilirsin.Sövmem bitti!"

Oh! 

Bu yazının ana fikri. Ağzınızdan çıkanı kulağınız duysun bu bir. İnsanları ezmeye kalkmayın sonra benim gibi çirkefin tekine denk gelirsiniz hayatınızı zindan eder inim inim inletir haberiniz olsun bu da ikiiii. Haydi şimdi gidip "ben sempatiklik olsun diye demiştim yanlış anlamıııııış" diye diye yatağınızda zıbarın bu da üüüüüüüç! 

Bana hiç bi zaman tombiş veyahut benzeri kelimeler kullanmamış canlarım ciğerlerim için kokulu öpücükler yolluyorum. Ya da yollamıyorum gayet efendice tebessüm edip fazla taviz vermiyorum. 

Hiç yorum yok: