16 Mayıs 2012 Çarşamba

Bebem dile geldi.

05:30
Annem olacak kadın kalksın da karnımı doyursun diye tam 1 saattir tekmeliyorum. Nasıl derin uykudur bu osura osura uyuyo hala daha. 

05:45
Sonunda uyandırdım. Ayağa kalktığını anlayabiliyorum çünkü epey sarsılıyorum ayağa kalktığında. Mutfak en sevdiğim yer olduğu için hemencicik mutfağa gittiğini ayırt edebiliyorum. Ama bu anam olacak zilli kadın pembe o iğrenç hapı içip yatağa,uyumaya geri döndü. İsyan edicem şimdi. Tekmeleyip durayım da rahat ettirmeyeyim.

07:00
Müzikli ses ile uyandı nihayet. Bıyıklıyı uyandırdı. Aç bırakıyo falan ama sesi pek bi huzurlu bu kadının be. Nasıl güzel konuşuyo bıyıklıyla.Bunlar tatlı tatlı konuşurken ben rahat durur muyum tabi ki de bastım tekmeyi bastım yumruğu. Annem bak bak hareket ediyo ne güzel koy elini dediği anda bıyıklı eli koyar koymaz duruyorum ki gıcık olsunlar. Elini çekince veriyorum coşkuyu. Oh.

07:30
Bıyıklıya el sallıyoruz pencereden. Annem çevremdeki ne var ne yok anlatmaya çalışıyo.Bak çocuğum bu martı,bak çocuğum bu kedi,bak çocuğum bu ağaç. Hala daha peynirden,zeytinden, reçelden ses yok. Varsa yoksa martı,börtü böcek. Bak annee bu da nah deyip hareket çekiyorum ama ay benim kızımın hoşuna mı gitmiş diyip beni iyice uyuz ediyo. Kendimi ifade etmeyi bi türlü öğrenemedim. Sinir oluyorum.

08:30 
Saatler süren açlığım nihayet son buldu. En sevdiğim şey domates sanırım,yedikçe bi coşku geliyo bana sorma. Bide arada susamlı bişey yiyo onu da seviyorum. Karnım doyduğuna göre uyuyabilirim artık.

09:00
İki dakika uyuyayım dedim kıpır kıpır kadın arkadaş. Sürekli sallanıyorum içeride. Bi otursa da rahat rahat uyusam. Bi yandan da sallanmak da hoşuma gitmiyo değil. Aa ne güzel oluyo be tatlı tatlı. 

11:00 
Süt tadı geldi diye uyandım.Pek sevindim hatta çılgınca sevindim. Sütü içtikten sonra biraz uzanıyo sanırım karnına da bişey sürüyo vıcık vıcık. Ovalıyo falan. Fırsat bu fırsat dayıyorum popomu bende. Sırtıma, popoma her yerime masaj yapıyo. Uyuyoruz sonra.

12:00
Tüy yumakları geldi dayadılar kendilerini bana gır gır gır sesle bi rahat vermediler. Bide patileriyle yoğuruyolar sanki beni pek bi hoşuma gidiyo. Karşılık olarak ben de elimi dayıyorum aklı gidiyo salakların.hohohoh.

12:30
Geçti yine o bilgisayarın başına renkli renkli bişeyler yapıyo. Bi yandan da açtı gıy gıy müziği nefret ediyorum anlatamıyorum ki arkadaş.Tepkimi oynamayarak vereyim diyorum yapamıyorum.Sıkışık burası, müzik berbat, hayat beni şimdiden çok yordu.

14:00 
Uyandığımda hortum şişmiş gümbür gümbür yiyecek bişeyler geliyodu. Ispanak yiyiyo yine bu ya. Nefret ediyorum. Yine çişimi yapıp onu içmeye mahkumum arkadaş.

16:00
Bu ayakkabıları giydiğine göre yürümeye çıkacak annecim. Yürümesi iyi de merdiven olayı çok can sıkıcı. Sıkışıyorum her basamakta. Sokakta herkes çok güzel olduğum için bakıyo bana. Buruşuk yüzlü kadınlar ellerini koyuyo başımın üzerine. Seviniyorum. Sallanmaktan uyuyakalıyorum sonra.

17:30
Çikolata yiyiyo yaşasın! O kadar seviniyorum ki kordonla düğüm oluyorum.Kendimi çözebilmek için epey uğraşıyorum. E haliyle yoruluyorum annemde o ara mutfakta bişeyler yapıyo. Elim kolum birbirine girmiş bi şekilde bu sıkışık yerde izlemeye çalışıyorum.

18:10
Bıyıklı geldi. Seviyorum bu adamı. Annemi öptükten sonra benim de yanağımdan öptüğünü sanıp kolumu,bacağımı hatta bazen popomu öpüyo. Hoş geldin beş gittinden sonra kayboluyo ortadan.Az zaman sonra annem açık havalı bi yere çıkıyo. Babam olacak bıyıklı da orada. Evdeki kanatlı hayvanattan büyük kanatlı hayvanlarla uğraşıyo. Yem falan verip,onları uçuruyo.Çok acaip. Annem de bi yandan sesli sesli bi şeyler okuyo. Bi ara ne güzel aslan kardeşli kitaplar okuyodu bana.

19:30
Hah işte en sevdiğim anlardan biri daha geldi çattı. Yemek yiyolar. Annem olacak embesil paso su içiyo.Ay çıldırtacak bu kadın beni. Zaten su içindeyim kardeşim azıcık fazla katı bişey yesen de karnım iyice doysa.

21:00
Annem ayaklarını uzatmış, bıyıklıya da dayamış sırtını. Oh on dönüm bostan yan gel yat osman. Keyfi yerinde olduğunu hissedebiliyorum. Bu arada akşamları tek eğlencem bunlar televizyon izlerken annemin karnında keşfettiğim içi sarı su dolu keseye basıp basıp zıplamak. Ay nasıl eğlenceli bi bilsen. Gerçi iki de bir annem gidip o suyu boşaltıyo ama olsun yarın saat sonra tekrar doluyo hop bi daha zıplıyorum.Çok eğleniyorum çok.

23:00
Şu 32 haftalık hayatımda en çok nefret ettiğin ne diye sorsalar diş macunu derim. Ben böyle iğrenç bişey görmedim,bilmiyorum,tatmadım. Annem ne zaman dişlerini fırçalasa içim dışıma çıkıyo saçma sapan hareketler yapıyorum. Kadın da dayanamıyo bazen kusuveriyo. Hayda sabaha kadar aç kal işin yoksa. Sabah akşam çekilecek dert değil cidden.

02:00
Annem, çimenler üzerinde koşup şarkılar söylüyo. Bıyıklı da yanında. Piknik yeri gibi bi yerdeyiz. Sanırsam şu kıvırcık kafalı olan da benim. Ulan! bu kadın en son yatağa girmemiş miydi? Uyurken kaçırdım demek ki. Yoo sağımda bıyıklı, solumda yastık. Tepemde bi yerde kıl yumağının ufak olanının kafası var. Gayet evdeyiz şu anda. Annem de uyuyo. Hayat cidden çok garip.

03:45
Yuppiiii sarı sıvının olduğu kese dolmuş.

4 yorum:

xcelis dedi ki...

=) harikasın ya maşallah nası dillenmiş seninki şimdiden

Artık Anneyim dedi ki...

:))) Sadece bu değil tüm kayıtları okudum da çok eğlendim şimdi.Bu karışık duygu durumu içinde bu kadar pozitif kalabilmen şahane. :))

Muge dedi ki...

:)
bebeginizden baska haberler de almak isterseniz bir bakın derim, iki haftada bir yazıyor yumurcak:

https://apps.facebook.com/annebenburadayim/

sevgiler

imrence düşler dedi ki...

Süpersiniz.dudaklarım kulaklarıma asılı kaldı. :) gülmekten