14 Ağustos 2013 Çarşamba

Benim beyim benim kararım.


Benim adam ilk tanıştığımızda istAnbulun en ünlü klübünde
 barmendi (isim verme beynini akıtırım dedi) Adam gündüz tos tos uyuyup benim iş çıkış saatimde işe gittiği için bi süre yüksek volüm eşliğinde bakışarak canım gülüm zamanlarını geçirdik.  Barın köşesinde tüneyip adam ne verdiyse içtim içtim içiyordum efenim. Canım cicim zamanları bide sarhoş olsam da çaktırmayıp yanından ayrıldığımda salıveriyodum kendimi. Bigün izin alıcam erken çıkıcam hiç olmazsa bi yerde oturup muhabbet edelim dedi. Ay allah kahretmesin demez olaydı. Oturdum içiyorum bi yandan da bunun karılarla kızlarla içki alışverişinde ettiği muhabbeti dikizliyorum artık içkinin içine ne koyduysa nuri alço kılıklı ben bi fena oldum. Yığılıp kalıcam ama kalamıyorum. Kızım dedim kendine gel lokum gibi bebe eğer dağıtırsan suratına bakmaz. Neyse çıktık adam gibi sohbet edek dediği yer de meyhane. Orda da içtik sıçtık. Ben iyice ponç oldum. Amacı neyse artık o kadar içirmekte tecavüzcü kılıklıya bak hele. Neyse anacım dedim ben taksiye atlar giderim sen beni merak etme. Yok gel yürüyelim iki adım yer açılırsın diye sürükleye sürükleye yürütmeye başladı beni. Mojito ile başlayıp rakı ile sonlanan bi gecenin getirisi olarak da kustum kuscam afedersin.  Bi yandan istiklalden çıksak da geniş geniş kussam diğer yandan da şu adamı yanımdan savsam derdindeyim.  Ben fenayoooooooğğğğğğğğğğkkkkkk diye olduğum yere mideyi boşalttım. Kusarken yere baktığım için adamın sıtayliş adidaslarının tekinin töbe estafurullah bi acayip renk olduğunu gördüm. Aaa ulan öğlen kokoreç yemiştim ben falan oldum.
Adam nasıl tiksindiyse artık benden çöp gibi bırakıp kaçtı apartmana. Bu terbiyesiz adam çöp gibi bıraktı kaçtı ama ertesi sabahta zabaan zıbınında kapıya dayanıp evlenme teklifi etti. Aferim lan diyip hemen o gün evlendik demeyi çok isterdim. Epey meşakatli oldu evlenme yolumuz. Onu da sonra anlatırım. Hepiniz kokoreç yerken yukarıdaki kusuş anını düşünün. Yemeyin, yiyemeyin. Bütün kokoreçler benim olsun. Hayırlı işleeer bol kusuşlar

Hiç yorum yok: