13 Ağustos 2013 Salı

Nabıyonuz anam eğleniyonuz mu?


Olum kaşlarım medeniyet kurmuş,dile gelmiş cımbıııız biraz cımbız diye inliyor ben kuaföre ne zaman giderim muamma. Saçlarımla birleştirip hun imparatoru havası vereyim diyorum onu da beceremiyom. Adam yakında çim biçme makinasıyla dalsa sesimi çıkarmam uslu uslu biçtiririm kendimi.

Şuan sokağa çıkmam gerekiyor. Ben ise bezini taktırmamakta direnen bebeme dil döküyorum. Gel gülüm çişini yaparsın çöldür çöldür, gel çocuğum götün üşüyecek, gel kuzum ortalığa çiş yaparsan sıçarım bacaana eşşolueşek. İnadına da kime çekti lan bu çocuğun derken aynada kendimle yüzleştim. Neyse konudan uzaklaşmayalım.

Küçümenken ne rahattı evire çevire giydirip, allayıp pullayıp hop beş dakkada beşiktaş. Şimdi çocuğa bi tişört giydirmek için girmediğim şekil kalmadı. 27 yaşındayım lan el kadar çocuğa gülüm bAlım yapıyom. Hay adaletine tüküreyim.  Eskiden böyle miydi azizim? Gel ulan buraya diye saçtan sürüklenip bacak arasına sıkıştırdığın gibi bitti gitti yallah. 

Televizyon ünitesinin tepesine çıkıp ordan koltuğa zıplama denemesi yapıyo şimdi de. Evi komple sünger kaplamak istiyorum olum. Çok mu şey istiyom? Yürümeye başlayınca zorlancan diyenlere selam eder çenelerini bağına sıçarım arkadaş. 
Zorlanıyorum olum. Çocuk uyuyunca sevinçten halay çekecek kıvama geliyorum. Gelen giden de yok bakmaya. Bi gün deliricem evde çocukla bir bokumla oynarken bulacaksınız haberiniz olsun. 

Aha çocuk oyuna dalmışken takayım bezini de alemlere akayım vuhuuuuu. Çocukla alem=çocuk parkında gölge salıncakta sallanma keyfi. 

Bu arada tanıdığım kim varsa bodrumda tatilde. Rezilsiniz,topsunuz! Terbiyesizler! Bodrumda olan varsa unutsun okuduklarını. İstemiyom olum okumayın banane. Tatilde olmayıp tatil diye inleyen bünyeleri öperim. Onlara sevgiler, onlara saygılar. 

Hiç yorum yok: