13 Ağustos 2013 Salı

Doğurdum,büyütüyom anlıyon mu.




Ben doğuralı yıl oldu. Götüm anca yer gördüğünden 13 ay sonra anca dönüş yaptım. İdare edin canısılar. Bebem kurtlu çünkü. Hobi olarak oturuyor uslu uslu oyun oynuyor desem yalancının flama taşıyanı olurum. Kuduruk ama uslu yenidoğandı. Uykusuzluğu hariç bi eziyeti yoktu bal yavrumun. Madem anam 1 sene rahat etti lohusa bunalımından da sıyrılmış gözüküyor dedi verdi coşkuyu. 

5.5 aylıkken serbest sürünüşe,7 aylıkken profeyşınıl emeklemeye, ve yaşında da çılgınca yürümeye başladı. Bi ara puseti görünce götü yanmış kedi gibi olsa da şu an pusetle pek bi içli dışlı. Yürümekten asfalta yapışacak kıvama gelene kadar yorup pusete bastığım gibi ohoooo bas gaza meltem bas gaza.  

İlk dişi de 5ay 25 günlükken çıkardı. Bi gün beyimin kafaya meteor düşüp kalk bi aveme dolaşak senin şu pacoz haline magazalarda derman bulak dedi. Ben de hele hüle diye hazırlanırken güm diye bi sesle ev sallandı. Odaya bi gittim çocuk tüm endamı ile yerde! Başında beklesin diye diktiğim çocuğun babası olacak ademceyiz de mutfakta soda peşinde. Ben böyle bir korku yaşamadım arkadaş. Çocuğu kaptığımız gibi gitiik acıbademe(para bok biliyon mu) rontgende gördü doktor çocuğun dişi bak anası önden 2 diş geliyo haberiniz olsun diye verdi müjdeyi. O saniye diş buğdayına kimler gelecek nasıl bir davet verelim falan diye düşünürken lan ne daveti çocuğun ilk okul masrafını hastaneye gömdüğümüzü hatırladım. Kısır yaparım oturur kemiririz lan neyine senin davet. Sonraki dişerde hep bir ağızdan çıkıcaz ulaaan dişiz biz diye lap lup çıkmaya başladı. Şuan ağzı parçalı beyazlı yavrumun 15 dişi var.

Çocuğun deyişiyle"memöö" ye tam gaz devam. Meme için deliren hanfendi ek gıdA serüveni başladığından beri toplasan 2 yumurta yememiştir. Zorlamıyorum ama yani ben de anayım arkadaşım . Uçak geliyoyu bile yaptım yok anam yok gülüüm çocuk iştahsız.

13 ayın arasını kapatırcasına yardıracağımı sizi temenni eder gözlerinizden öperim. Dağılabilirsiniz canım.

1 yorum:

imrence düşler dedi ki...

Hahaha ne eglendim okurken.yüreğinize saglık.
Sevdim sizi:)